Na een tijdje proef gedraaid te hebben heeft het bestuur van HVCH besloten om af te stappen van de uitgifte van sleutels t.b.v. de lockers en de ballenrekken en de overstap te maken naar een mechanisch codeslot. Daarmee komt het sleutelbeheer (o.a. inname en uitgifte) na de ombouw te vervallen. Ook extra sleutels bijmaken hoort tot het verleden. Bijkomend voordeel is dat er slechts een beperkte administratie nodig is.
Hoe gaat het in zijn werk?
Ieder team heeft één locker en één (of twee) ballenrek(ken) die zijn voorzien van een mechanisch codeslot. Per team hebben alle sloten dezelfde code. Voor aanvang van het seizoen krijgt de contactpersoon (eerste aanspreekpunt m.b.t. communicatie) van het team een mail, waarin het
volgende is opgenomen:
Het team controleert de inhoud van de locker en het ballenrek. Het team heeft tot de eerste competitiewedstrijd de tijd om de controle uit te voeren of de juiste aantallen aanwezig zijn. Is dat niet het geval dient voor die tijd een mail gestuurd te worden naar facilitairezaken@hvch.nl.
Het team is gedurende het gehele seizoen verantwoordelijk voor beheer van de materialen. Is er tussentijds iets kapot, dan kan dit worden ingewisseld voor een nieuw item. Wissel het in en gooi dus nooit zomaar iets weg! Aan het eind van het seizoen wordt een controle gedaan door HVCH op de compleetheid van de materialen. Ontbreken er zaken, dan ontvangt het team (via de contactpersoon) hier de rekening van. De kosten zijn als volgt:
Ieder team is zelf verantwoordelijk voor de spullen die in bruikleen worden genomen.
Planning
Afgelopen week zijn de teamkleding ingeleverd. Voor degenen die dat nog niet hebben gedaan, dienen de sleutels voor de jeugdteams op de nieuwe teamsdag op 29 juni worden ingeleverd. Zorg dat de materialen volledig zijn en de locker schoon en opgeruimd is, dat de hesjes zijn gewassen en aantallen kloppen corresponderen met hetgeen dat aan het begin van het seizoen is uitgegeven. Vergeet niet je privé spullen eruit te halen, anders ben je ze kwijt!
Gedurende de vakantieperiode vind de ombouw naar mechanische codesloten plaats. Uiterlijk 1 augustus heeft iedereen per mail een bericht ontvangen, zoals hierboven beschreven. Senioren, G-teams en mini’s behouden hun locker en ballenrek. Voor hen wordt een andere datum
geprikt voor het inleveren van de sleutels aan het begin van het nieuwe seizoen. Tussentijds krijgen zij een mail met de code van hun nieuwe codeslot.